İade Politikası

garanti-ve-iade-kosullari

FOM Yataklar İçin 101 Gece Deneme Süresi ve İade Politikası

FOM yataklardan herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, para iadesi veya değiştirme için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 101 gece içerisinde bize talebinizi müşteri hizmetleri 0850 220 17 49 ile sözlü olarak ve destek@fom.com.tr üzerinden yazılı şekilde iletmeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz yatak veya yataklar için herhangi bir sebep belirtmek zorunda değilsiniz.

İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, iade ürün veya ürünler anlaşmalı olduğumuz kargo/nakliye firması ile geri alınır. İade edeceğiniz yatak veya yatakların geri gönderim şirketimiz tarafınca karşılanır.

Yatak veya yatakların bize ulaşmasını takip eden 7 iş günü içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-7 iş günü sürmektedir. Bu süre bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

101 Gece Deneme ve İade Koşulları

Yapılan testler sonucunda anlaşıldığı üzere FOM yataklarına alışmanız kimi zaman 30 ila 60 gün aralığında değişebilmektedir. 60 gün sonrası iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İade etmek istediğiniz yatak veya yatakların formunun bozulmaması, yatak üzerinden herhangi bir kalıcı leke, kesik ve yanık olmaması gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün ile alakalı destek@fom.com.tr e-posta adresimize iade talebinizi yazılı bir şekilde göndermeniz gerekir.

İade etmek istediğiniz ürünlerin geri alım sürecini sizin için planlayabiliriz. Bizim aracılığımız ile anlaşmalı kargo/nakliye firmalarınca taşınan iadelerin geri kargo/nakliye ücreti şirketimiz tarafından karşılanır.

Şayet herhangi bir ürün hediye edildiyse iade edilen yatakla birlikte hediyenin de eksiksiz bir şekilde iade edilmesi gerekir.

Ürünün tekrar naylon paketiyle özenlice paketlenmesi müşterinin sorumluluğunda olduğunu bilmeniz gerekir. FOM yatağın çanta/ambalajını talep eder ve yatağa ait naylon ambalajı saklamanız gerekir. İade sırasında yatağın tekrar bu ambalaja koyulması ve özenli bir şekilde naylonun uç kısımlarının bant ile kapatılması gerekir.

101 gece deneme süresi kapsamında olan yataklarımız için iade sürecinde çanta/ambalaj talep edilmektedir.

Özel ölçülerde kişiye özel üretilen yetişkin yatakları, bebek ve çocuk yatakları, yastıklar ve diğer tüm uyku ürünleri 101 gece deneme süresi kapsamında değildir. Kesinlikle iade edilemez.

İade olan FOM yataklar ne oluyor, nasıl değerlendiriliyor?

FOM’un her zaman olduğu gibi ilk önceliği müşterilerinin ürünlerinden memnun kalmasıdır ve iade oranlarını en az seviyede tutmaktır. Müşterilerimiz FOM yataktan memnun kalmadığı bir durumda koşulsuz olarak yatağını iade edebilir. FOM şirketi bu konuda kesinlikle hiçbir zorluk çıkarmayacaktır.

FOM iade edilen yatakları sterilize ederek mağaza teşhirlerinde, fotoğraf çekimlerinde, yerel belediyelere sosyal sorumluluk projelerinde kullanır. İade edilen yataklar kesinlikle yeni bir müşteriye satılmaz.

Diğer FOM Uyku Ürünlerini İade Politikası

FOM ürünlerinden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, para iadesi veya değiştirme için öncelikli şekilde yapmanız gerekeni teslim alım tarihinden itibaren 14 gün içerisinde bize talebinizi destek@fom.com.tr e-posta üzerinden yazılı ve 0850 220 17 49 no’lu müşteri hizmetlerimizden sözlü olarak iletmenizdir.

İade talebi bize ulaştıktan sonra, FOM tarafından aşağıda ifade edilen iade koşullarına uygunluğu değerlendirilecektir. Onaylanması durumda ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo/nakliye firması aracılığıyla geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli şirketimiz tarafından karşılanır.

Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 7 iş günü içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleşecektir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-7 iş günü sürmektedir. Bu süre bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Genel İade Koşulları

İadeler muhakkak orijinal çanta/ambalaj ve naylonu ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal çanta/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik durumda olan ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmeyecektir.

İade etmek istediğiniz ürün ile ilgili iade talebinizi eksiksiz şekilde destek@fom.com.tr e-posta adresimize iletmeniz gerekir.

İade etmek istediğiniz ürünlerin geri alım sürecini sizin için planlayabiliriz. Bizim aracılığımız ile anlaşmalı kargo/nakliye firmalarınca taşınan iadelerin geri kargo/nakliye ücreti şirketimiz tarafından karşılanır. Aksi takdirde kargo firması sizden taşıma ücreti talep edecektir.

Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi

Siparişinizi teslim alırken çanta/ambalajların EKSİKSİZ ve SAĞLAM olduğunu mutlaka kontrol edin. Ürünler sevk irsaliyesi ile teslimatı gerçekleştirilir. E-Arşiv uygulaması kapsamında, faturanız sadece elektronik ortamda oluşturulur ve e-posta adresinize otomatik olarak iletilir.

Kargo/nakliye yetkilisi, sizden çanta/ambalajları eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim aldığınıza dair imza alacaktır. Çanta/ambalaj dışında hasar bulunması halinde, bu ürünleri teslim almayarak kargo/nakliye yetkilisine tutanak tutturmanız gerekir. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içinde gerçekleşir. Bu durumda, sizden ek bir kargo/nakliye veya ek bir ürün bedeli talep edilmeyecek.

Teslim sırasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin iadesi için destek@fom.com.tr e-posta adresimize ürünün hasar veya ayıbını gösteren, kanıtlayan nitelikte fotoğraf göndermeniz gerekir. Yapılan inceleme sonunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi halinde birebir değişim işlemi uygulanacaktır. Değişimi yapılacak olan ürün ile birlikte orijinal faturada yer alan iade etme alanları eksiksiz bir şekilde doldurulmuş ve imzalandıktan sonra tarafımıza gönderilmelidir.

Eksik veya Yanlış Ürünlerin İadesi

Siparişinizde eksik ürün varsa, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu özellikle not olarak belirtmeniz gerekir. Öte yandan, siparişinizde yanlış ürün varsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmeniz gerekir.

Siparişleriniz ile alakalı iade ve değişim talepleriniz adına bizlere Müşteri Hizmetleri 0850 220 17 49 üzerinden veya destek@fom.com.tr e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

Sepetim
Giriş Yap

Hesabınız Yok mu?

0 items Sepet
Hesabım